måndag 23 februari 2009

måndag..


Hej!!

idag var jag och min kära mor i stan vilket var mycket upskattat av moi! men ikke av evelina..

vi handlade inte extremt mycketmen lite han vi allt med xD sen han vi också gå och käka och gå på café där jag fick min efterlängtade semla! även fast det inte är semel dan i dag utan i morgon

dagens bästa går i allafall till mina nya kläder som jag fick av mor! seta fina (enligt mig) tänkte lägga in bilder på dom sen..i fall jag har lust xD


Dagens sämsta går till provrummen på monki (det ärinte dom på bilden!) för dom på monki så var det stora utklipp i skynket så folk kunde lixom bara titta in! hate hate hate!

Var arlderless nyss och åt pizza (fick ta paus i bloggandet) men det var gött även fast det kännssom att jag har vart lite väl onyttig i dag men några sådanna dagar måste finnas ;) ska kolla in bilddagboken nu!

BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar