onsdag 25 februari 2009

Onsdag!

Hej!! (:
Idag är det onsdag och jag har sjungit i kyrkan vilket inte var så där jättekul eftersom jag var ensam alt medans Sara och
veronika var supran, ni närker också att vi inte var så många 3 stycken.. några var sjuka andra var bortresta och jassan banga! xD (inte JB)
men det blev bra tillslut hoppas jag :P

Igår var jag på möte eftersom jag "jobbar" (det gör jag faktist) som gympa ledare så skulle vi bestämma vad vi skulle göra resten av terminen.
Dagens bästa går till.......Dadadadadammmmmmm!

Busring.se

Sabina ringde till min mobil haha det var skoj jag och ver
onika gick på det!! och så gjorde jag henne lite brooke!xD

Dagens sämsta går till

coops semlor jag åt precis en och det var allderless för tjokt lager med mandelmassa! uuuu.... jag peta typ bort allting dom får inge bra betyg av mig resten var inte häller särsilt populärt.

Men denna ser ganska god ut! xD

I morgon ska vi till mormor sedan ska jag Sabina och Lovisa på bio!! det blir skoj! jag skippar kören :P men nu ska jag dra till malmö! hej då (i falla jag får)

BYE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar