söndag 22 februari 2009

Sommar...



Hej!
jag har redan gjort ett inlägg idag men det var en utmaning så nu gör jag ett till ;)
Jag tänkte sno en idé av Veronika det är säkert många andra som har det också
men jag fick tipset av henne, nämligen att säga dagens bästa och dagens sämsta.
Och jag tänkte börja nu :)


<-----------Dagens bästa går till Jossan! För att jag sov hos henne i natt och vi hade superkul! Tack! :)<3
<--- Dagens sämsta blir datorn!(man blir så beroende)






eller kanske vintern? nää datorn även fast jag längtar extremt mycket till sommarn är så less på vintern, men tänk också vad skänt det är på sommaren varmt man behöver inte klä på sig så mkt man kan bada (visserligen på vintern me men det är lite kallare nu) och så blir man brun och snygg!
men jag får kanske landa nu vi har ju ändå lov jag borde njuta!!! och det gör jag xD
i morgonska tillexempel jag och mamma okå in till stan (stockholm) det ska bli kul! men måste bara hitta min eländiga laddare så jag kan ta med mobben till stan i morrn så det är bara att börja leta så som en uteliggare letar efter pantburkar xD haha! ska leta nu..

BYE!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar