måndag 2 mars 2009

MÅNDAG

Tjenahejsan!
I dag var det första dagen i skolan efter lovet, det var ganska okej faktist fick träffa alla kompisar se allas nya frisyrer!^^ nästan alla hade klippt sig eller färgat håret eller båda delarna.
Vi fick våra nya stora skåp i dag också jag fick överskäp med britta under -.- haha! min favorit polare (inte!)
Men det blir säkert super! =)
Dagens bästa går i alla fall til
l stora skåp (eftersom man får plats med något i dom)
(ingen bild)
Dagens sämsta går till irreterande klass kamrater! xD
(ingen bild) xD
+ en annan bra sak är att jag fortfarande inte ångrat mig med att sluta orkestern det valet jag gjorde känns fortfarande bra!
Detta inlägg blev ganska kort och framför allt tråkigt! men för att liva upp det så lägger jag in en bild på min söta lilla syster som ler med hela ansiktet!


BYE!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar