måndag 23 mars 2009

Det biter i kinderna!

Hallojsan!


först vill jag bara säga att min helg har varit väldigt kul xD


i lördags va jag i stan och var med jossan och i går var jag i badhuset med josephine och jag var med henne efteråt också! sedan så på kvällen så skulle jag och sabina käka frukt sallad och kolla på skräckis (första gången för mig!) men jag var nära på att dö på trailen så jag drog (mamma hade sagt det me) men då gick jag i stället hem och kolla på I HENNES SKOR som gick på 3:an när den sluta var jag nästan helt död eftersom jag vaknade 7:20 den morgonen! xD men det var öndå ett bra slut på min helg!


Tack för en bra helg allihop!:)


SNÖ!


fan att snön kommit tillbaka när man fått förväntningar om att det kanske skulle bli vår så nää snö! snö i massor! bajs så det blir dagens sämsta!!! helt klart :(




VATTEN!


haha snö bajs och vatten najs! knäpp jag e :) men vatten blir dagens bästa för det är så "gott" och nyttigt plus att man får fin hy!:) men vatten som blir slask är ju inte så bra och inte att man blir kissnödig!xD det har väl sina nackdelar!




Jag har tänkt att börja med veckans outfit! för skojs skull för mig själv jag har ju inga läsare! men ändå :) pys pys




BYE!

1 kommentar:

  1. sv: som tur vara så varade det bara i två dagar, puhh!

    SvaraRadera