söndag 15 mars 2009

Söndag..

Hej :D

sitter nu och lyssnar på musik och tråkar skulle vela gå och sola solarium, kanske ska fråga lillsyrran... vet inte när det blir mat men :/ det tar nog ett tag ;P

ska i alla fall ta och nöta in pjäsen som vi ska spela jag katarina och Anton ska spela upp en "resturang scen" (alla andra me) det ska vara videokamra på och alla i klassen ska se på sen ska vi få se den där videon i 9 :an haha fy fan vad vi kiommer skratta då!! xD

i går vann ju Marlena -.- och snälla snälla kom tvåa!! härregud vad händer med svenska folket? jag röstade på EMD dom kom visserligen 3:a men ändå!

i morgon är det skola tråkigt :( men får träffa mina flickor och hoppas att Johanna är frisk har saknat henne jätte mycket!!<3333333333

hmm vad hände med mitt "ska försöka blogga varje dag" haha jorå sist var ju 2 mars xD vad duktig jag är ;O

jaja ska snacka med lovisa nu. :)


BYE!


snö ute bläää smällt jag vill ha vår!<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar