lördag 21 mars 2009

Lördag!

Hej!:D
lördag i dag jag har vart i stan, väldigt mysigt faktiskt :)
jag köpte end
ast ett par tjocka svarta tights men det är alltid bra att ha!
Men när jag vart hungrig gick jag och köpte lite bröd på konsum och gick runt vid vattnet
en stund, det var ganska kallt men det kändes ändå bra för det kändes som vår! så jag tänkte att när jag kommer hem så måste jag kolla i fall att det har börja växa snödroppar i vår trädgård och när jag titta ut fanns det jag blev överlycklig för nu har jag sån extrem vår känsla och jag älskar vår ^^
nu har jag i allafall ätit,palt! mu
mma^^ska snart dra till jossan och sjunga singstar det ska bli kul hoppas jag :) och det blir det säkert!
Dagens sämsta går till: allmänna toaletter BLÄÄÄÄÄ!!! usch vad jag hatar dom blä säger jag bara!


Dagens bästa går till:våren!! love it<33
snödropparna!<33
Ska dra!

BYE!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar