tisdag 31 mars 2009

Hemska födelsedagar!

Det började med mig -.-
jag blev magsjuk för precis en vecka sen, och blev helt frisk i söndags. Efter mig kom evelina på tur det var väldigt kortvarigt men ändå... nu är det Veronika på hennes egen födelsedag!! :( hon som sett fram i mot detta och så kräks hon på morgonen när hon vakna tråkigt tråkigt!
Jag vet hur det är att ha en dålig födelsedag.. jag har aldrig vart sjuk eller så men en gång så fick jag vara hela dagen i en gympahall eftersom mina systrar skulle tävla i gymnastik och det kan jag kalla boooring! en
annan gång så var det så att det var något speciellt på min födelsedag så alla var bort resta typ så det var nästan ingen som kom att fira :P men jag överlevde xD
Dagens sämsta går till magsjuka! och jag tror inte jag vill lägga ut en bild på det....
Dagens bästa går till ...att sedan bli fri
sk för nu efter en veckas säng liggande och utan att ha ätit något njuter man värkligen! '
Det är också svårt med bild :)

i allafall så vill jag hälsa gratttis till min kära syster veronika på 16 års dagen1:)<3>veronika på 15 års dan :)

BYE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar