fredag 24 april 2009

2 weeks.

Hallojsan bojsan.
Vet ni vad det är för dag i dag?:)
dagen då det är två veckor kvar tills jag fyller 14 år!! :O haha jag vet att jag är en liten mupp som räknar ner men man blir faktist ett år äldre och det är kul!! HAHA.
I dag är också dagen då min lille syster har "Fest" typ maskerad :S så här befinner sig nu en fe, snövit och mimmi pig är här en geisha (vet inte hur det stavas^^ ) och till och med en punkare är här :) söta är dom allihop hade tagit ett kort på dom om inte mammas kamera hade gått sönder :( men jaja men sådana saker händer men jag tror att jag ska ha en begravning för den ^-^
Sen vill jag bara säga till en av mina bästa vänner Johanna att du är världens modigaste tjej synd att inte alla var det (och du vet typ en jag menar ;D) och jag själv skulle häller inte tacka nej till lite nytt mod. därför ska jag hedra dig med en bild!<3

Söta Johanna på hökmossen :)<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar