onsdag 8 april 2009

Onsdag eftermiddag!

Hej!
vad har ni hittat på idag då?
själv var jag i stan i dag igen men denna gången med min mamma och mina två systrar Evelina och Veronika!
Det här införskaffade mamma mig:
6 par örhängen
nya skor
och 3 par trosor ;)
skulle kanske också f
ått ett par jeans men vi glömde att gå tillbaka till den affären xD
sen åt vi grekisk mat och gick till ett fik med jätte god varm choklad vilket man kan dricka i dag eftersom det har vart sådant uselt väder! det är synd.. men det sägs i alla fall att det ska bli fint till i morgon i gen och det är tur det jag vill inte bada i poolen i fall det är trist väder även fast det är 39 grader.
Vet ni vad jag insåg idag? jo att det är precis en månad kvar tills jag blir 14 år! det är snart faktist! även fast mina systrar inte tycker att jag bara ska fylla 14...
Ha en fortsatt trevlig onsdag allih
op!:>
En bild på min lilla syster och hennes kompis för att få lite vår känslor ;)

BYE!

1 kommentar:

  1. Drack ni choklad på cafét vid kyrkan? :D Där har jag druckit en gång iallfall och det är mumma! :)

    SvaraRadera