onsdag 15 april 2009

...

Tjena alla fans ;)
I dag var det första skoldagen efter lovet den var ganska okej men rääääjält flumm^^ Nu efter skolan så har jag vart på dansen det var kul, men på något vis känns det ändå inte bra :/ jag kom precis hem och hade en skumm känsla inom mig som jag inte gillar och jag förstår inte varför jag har inget att vara lessen eller oroad för, men ändå går jag omkring med den här känslan...
Jag ska nog ta en duch nu och försöka skölja bort dem inte för att jag tror jag lyckas men det kan nog hjälpa mot att jag fryser så förbaskat :)
Det var länge sen jag gjorde dagens bästa/sämsta, så här kommer det ;)
Bästa är:
Faktist att skolan har börjat i gen, vilken nörd jag låter vara :P
Sämsta är:
Den här skumma känslan blä blä och åter i gen blä!
Ha det gött allesammans!

I have my minds up in the blue blue sky...
Fotot är taget av mig btw!;)

1 kommentar: