fredag 17 april 2009

Jag hatar nykvarns komun!

Halloj!
I dag fick vi reda på förslaget som ligger framme om vad som ska hända med skolorna här i nykvarn, DET SUGER!! tydligen ska kanske turinge och björkesta bli f-5 skola och lillhaga ska bli högstadium, alla klasser kommer att blandas lärare ska avskedas och så vidare. om detta går i genom så ska vi byta sommaren 2010 när vi börjar 9:an -.- slut betygen ska man då tydligen då kanske få av en lärare som inte har en susning om vad jag är på för nivå riktigt och har ingen aning om vad man behöver träna extra på, det känns ju väldigt bra... inte! klasserna kommer blandas om också tänk om jag inte få vara med mina kompisar! jag kommer aldrig att våga prata med dom jag inte redan känner och så blir jag den där tjejen i hörnet som alla glömmer bort ännu en gång.. och det har jag ingen ingen ingen lust med!! när jag äntligen fått kompisar i min klass jag litar på (kanske inte moa eftersom hon skriker allt man säger ;) nämen hon är söt! haha) och gillar jätte mycket för en gång skull så måste väll något gå snett :/ hj*vla skit komun!! dom tänker inte ett skit tänk på dom som blev mobbade och bytte skola och sen så ska vi nu slå i hop, hur kommer det att gå? men om jag inte hamnar med mina kompisar så tänker jag prutta stenar som ut i h vette! för jag äälskar mina söta flickor! Men nu ska jag lugna ner mig lite och försöka glömma bort det här för en sekund käka mat från rhodos och sånt mysigt. Ha det gött alle sammans!!:)

Ändast två av alla mina fina vänner. Det här är moa och johanna när vi var på hökmossen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar