tisdag 14 april 2009

TAADAA!

Tjosan allihop! :)
så vad tycker ni om min nya design?
jag själv är ganska nöjd denna gång x) så den här gången kanske den här designen varar längre :)
I dag är det sista dagen på lovet vilket är synd, man borde egentligen hitta på något men i stället håller jag på och fifflar med min blogg haha!
Nu ska jag läsa Topp hälsa som kom hem i dag då kanske jag får lite tips och information om hur jag kan börja träna och sådant. Man vill ju bli snygg till beach 09! ;) och så vill jag börja fylla i mitt tränings schema som är ganska tomt.. hehe! nej nu ska jag läsa om att jag kan äta hur mycket jag vill och rasa i vikt! inte för att jag tror på det inte men ändå!
Ha det gött :) / Paulina

Till alla er som ännu inte sett en blå sippa, fotot är taget av min mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar