tisdag 28 april 2009

Jag lever!

Hejsan nu var det ett tag sen jag bloggade men jag kan försäkra er att jag fortfarande lever!! som tur är... (: men jag har haft mycket att göra och nu när kameran är trasig så kan jag inte göranågra foto utmaningar :( En annan sak är att jag också skapat en anonym blogg (mamma om du får reda på vad den heter så är hela grejen med anonym blogg död!) Jag skriver i och för sig vad jag heter men jag vill ändå ha en blogg där mina vänner och min familj inte vet om vad den heter :)

Sen vet jag inte vad jag ska skriva heller. Jag kanske hitter på något i morgon (: för nu ska jag ta mig en lång varm dusch och sedan ska jag kolla på ugly betty och despret house wifes!(:

Ha det gött people kramar /Paulina!:)
Don't worry be happy :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar