tisdag 7 april 2009

Underbar Tisdag :)

Hej :)
vad har ni gjort i dag då?=)
Själv har jag vert i stan med mina kära vänner Micaela, Victoria, Sanna, Kattarina, Jenny och Isabelle! det har
vart jätte kul :)
Jag köpte hå
rnålar till mig och presenter till Emma och Lovisa mina systrar, Emma fyller år på Fredag och Lovisa om två veckor men det är lika bra att köpa det nu :)
Moa och Johanna som jag var ute på promenad med i går kunde inte följa med eftersom Moa skulle packa för hon ska till skåne och Johanna har bara över beskyddande föräldrar vilket är tråkigt, särsilt för henne hur kul kan det lixom vara att sitta hemma och inte ha någon att vara med efetersom alla hennes kompisar är i stan? värkar inte kul -.-
På torsdag föressten ska jag m
icaela Victoria Sanna och Kattarina hem till mickis och bubbla bubbelpool (utomhus) och käka middag det kommer bli jätte kul jag älskar mitt lov redan :D
nu vill min lilla syste
r skriva en sak!

b b, ¸¸¸µµµµµ© n nj mjk ,ĸł jjjjjjjjjjjjjjjjjikrdmkkmdkx gnmf b qQQ

Haha jaa vad ska man säga hon är ett år!:)


Min fina vän Moa!<3


Och Min fina Johanna!

En jätte vacker bild på mig *host*

'
Det står " i (hjärta) my girls" och det är så sant skulle inte klara mig utan dem!:)

Ha en fortsatt trevlig tisdag allesammans!

BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar