lördag 18 april 2009

Lovely saturday!;)

Hejsan på dejsan!
I dag har det blivit lite inlägg haha i från vad jag brukar men det är för att jag har haft fullt upp :)
Jag har vart med johanna vart på kalas hos Rasmus som fyllde 7 år i dag och vart med Jossan Det har varit massor med skojs Haha ;D eftersom jag och Jossan är lite knäppa *host* *host*
Jag menar
bakom örat demi smile och bitchblick haha!") och sången såklart hahahahhaha!!!
Jag förstår att ni som läser det här inte fat
tar ett skit men det var kul!;)
Dagens bästa/sämsta på intåg nu!;)
Bästa:
Min och Jossans humor ;P
Sämsta:
Att lördag ändast är en gånga i veckan, fast det kanske det är därför som det gör den så speciell!:)
Nu ska jag kolla lite på tv i fall det inte är lite roliga människor inne på msn, Men först ska jag bjuda på mitt fina collage med min bebis med bilder jag tog i går!

Klicka på bilden och den blir stöööre!:)
Ha det gött allesammans! kramar paulina.

1 kommentar:

  1. Fy vilket fint collage.
    Hittade hit från din mammas blogg.
    Och jag kommer tillbaka.
    Du är jätteduktig !

    SvaraRadera