torsdag 9 april 2009

Helhet och Detalj - uppstickare

Tjena alla glada människor (och ledsna)! men det hoppas jag att ingen är ;)
Tänkte börja med lite foto utmaningar! och dagens är Helhet och detalj. I dag är det "uppstickare" det ska vara och utav sin uppstickar bild ska man ta ut en detalj i bilden man gillar.
I min bild är uppstickaren flaggstången och min detalj (som sitter i hörnet högst upp) är knoppen på stången som jag märkte inte var gul utan svart.

Fler bilder på helheter och detaljer hittar du här.

BYE!

4 kommentarer:

  1. Hej Vanni, så jag blir ditt första besök då? Jodå, ditt bidrag är rätt på temat och detaljen finns där, om än liten.
    Då vill jag ge dig ett råd. Ju fler deltagare du besöker, desto fler besök får du. :)
    Ha det bra och Glad Påsk på dig.

    SvaraRadera
  2. Jättefint :)!!!!

    SvaraRadera
  3. en fin uppstickare det där. Hoppas du ska gilla utmaningarna. Kom gärna in till mig och kommentera. :)

    SvaraRadera
  4. Välkommen till Helhet & Detalj!
    Verkligen en passande uppstickare i temat. Vår lina gick sönder idag när vi skulle hissa vimpeln.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera