måndag 6 april 2009

Monday evening!

Hejsan på dejsan!
Har ni haft en bra måndag?
Det har i allafall jag det var första r
iktiga lovdagen i dag och jag har njutit fullt ut!;)
Först tog jag ut en filt fika massa leksaker och böcker och gick ut och satte mig med Evelina (min 1 åriga lillasyster!) där satt vi i några timmar och bara njöt...
sen gick jag på prome
nad med mina två fina kompisar vi tog en massa fina bilder och snacka skit så klart ;) det var väldigt trevligt må jag säga :D
sen har jag också hunnit med att träna efter maten så tog min store syster med mig ut i skogen och gjorde en egen slag
s hinderbana det var jätte kul men jobbigt, vi höll på att dö när vi sprungit upp på ett stort berg så då stod vi där i stället och gjorde yoga och kolla på solnedgången det var jätte fint!
nu tänkte jag bjuda på lite fina vårbilden leve länge våren!xD


Häärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar